Archiwum bloga

niedziela, 27 lipca 2014

taki tam Cwaniak

Cześć jestem Cwaniak .

Kiedyś pewnie ktoś mnie kochał,kiedyś zapewne miałam dom i swojego człowieka .
Kiedyś ...
Przyszedł czas wakacji ,dla jednych to czas odpoczynku,czas radości ,czas podróży 
a dla mnie?
Jest to czas bezdomności.
Zostałem porzucony niedaleko Obornik Śląskich ,biegałem zagubiony po drodze.
Nagle ktoś się zatrzymał ,zabrał ze sobą i tak trafiłem do domu tymczasowego.
Fajnie jest mieć dom ,ale chciałbym mieć taki dom na stałe ,rękę która pogłaszcze,człowieka który będzie mnie kochać ,da jeść ,wyjdzie na spacer .
Jestem ok 2 letnim wesołym ,lubiącym ruch kawalerem.
Uwielbiam bawić się piłką ,duzi mówią że dość szybko się uczę i że fajny ze mnie pies. Potrafię zostać sam w domu,nie brudzę ,toleruję inne psy oraz koty.
Czy ktoś mnie pokocha??
Ja będę kochał Cię z całych sił moim psim serduszkiem ,daj mi szansę








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz